Underbar dag! <3

Hej hopp gummi snopp!

Det har vart en super nice dag:D
Fast morgonen började inte så bra.. Hade gärna velat sova lite längre.
Men men.. Var ute och städa på gården lite eftersom de var städdag.
Och chillade med syrrorna lite bara.
Mamma & pappa åkte till uppsala igår för att lämna in husvagnen på lagning så de har vart ff sen igår ;)
Men inge hyss har vi gjort iaf. Vi är duktiga hahah xD

Färgade håret idag också.
Så nu är det lila svart! Super coolt.
Sedan så har jag bara unkat musik och fixat mig i ordning för 50 års fest!!
En av mammas & pappas vänner fyller år idag så var bjudna dit på fest :)
De var super trevlig:)

Drog hem & bytte om och drog ut och träffa snyggingen Lova som jag inte har träffat på hur länge som helst... :o
Super roligt  verkligen! ( Lova är en klasskamrat från roden när jag gick där)
Så satt & snacka skit med henne och hennes kille tommy & min syrra ;D
Hade så gärna velat sitta där hela natten och bara snacka om galna saker hahah :D

Lyckad dag helt enkelt! Jag är iaf super nöjd :)


Imorgon så ska jag kanske klippa Lova & Tommy får se hur det blir :)
Och så ska jag hem till lillis och klippa hennes mamma.
De kommer bli niiiiiiiiiiiiiiiiice! ;D


Btw var och jobbade i onsdags på mammas jobbs 70 tals fest.
Fotade och så, as roligt att fota alla människor där som såg ut som gamla hippies hehehehehehheee..
Så tjänade in ett par slantar som jag får på måndag :)
Och så ska jag in till stan någon gång i veckan och köpa nytt löshår!!!!!!!!!!!!! :D:D JIPPPPPIII<3<3


Oj oj vad mycket jag hade att skriva hahaha..

Men ha de bra nu alla finisar <3 Kramisar :D:D







Mitt hår nu...                                                       Mitt hår för en vecka sen.. Saknar det :'''''(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0