Söndags myyyys <3

15 månader med älskling <3
Love you darling!


Idag så har jag klippt Lillis mamma (anna). De blev super snyggt :D
Efter det så var det vidare till nästa, jo Lova & Tommy.
Dom två båda blev också super snygga :D
Är verkligen nöjd av det jag har gjort idag hihi!

Chillade en stund med de två knasbollarna & gosade med kattungarna :D
Super gulliga verkligen! Ville bara sno med mig allihopa hem... hehehe...

Men nu på kvällen har jag varit på sjukhuset & hälsat på syrran som har blivit inlaggd för 50 11 gången.. :(
Stackarn :( Hon måste sova kvar där helt själv..
Hon är modig!
Det skulle jag aldrig våga göra seriöst!
Jag är en fegis så äre bara..


Men nu ska jag snart göra mig i ordning & kolla lite tv sen ska jag fan sova!
Så ha de gött nu gott folk!

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0