Snart.. SNART.. SNART ÄR DE HELG!

Tjo hopp!
Idag har det vart en ganska seg dag.
Har inte hänt något kul alls i skolan.
Brandalarmet så fick sitta utanför i över en timme sen var det lunch :P

Efter lunchen åkte vi in till Wella studion i stan på en föreläsning som söööög.
Eftersom vi inte lärt oss alla färg koder och så så fattade vi ettor ingenting..
Så satt mest där i två timmar och segade.

Sen när jag kom hem åkte jag och syrran och handlade morsdag present! :)
De blev en hallonbuske, en fin lykta & ett blockljus & en fin  " gammaldags" kopp.
Bilder kommer senare :)

Men just nu så har jag nyss slängt in en rabarberpaj i ugnen!
Så snart blir det paj & vaniljsås & kaffe! :)
Sen kanske tack och godnatt.
Är helt slut idag asså :o



BTW, har färgat håret så nu är det lite ljusare iaf.
Någonstans mellan ljusbrun och mörkblond:P
Så de får vara såhär ett tag nu.

Ska även klippa mig imorgon eftersom vi har vårt sista egenhårvård..




Har funderat på något liknande om denna frisyr.
Men får väl se imorgon hur de blir.


ha de gött! puss&kram :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0