Oj oj..

Fasiken vilka konstiga de senaste dagarna har vart..
Mycket knas.

De har vart så fruktansvärt dåligt men underbart kul till och från.
Orkar inte riktigt förklara vad som har hänt.
Förutom att alla fritidsledare i åkersberga är underbara människor <3
Och att jag älskar er alla mina fina vänner <3

Idag så är det skola iaf.
Får se om jag får en jävla massa skit nu..
Men ska jobba rester så mycket jag kan & verkligen försöka att bli klar.
Efter skolan ska jag hem och plugga lite till och äta, sen dra till gården och klippa lite.






BTW!!!! JAG HAR FÅTT SOMMARJOBB!! :D
Är super lycklig :D:D:D

Har fått jobbet på gula markiserna i åkersberga centrum ( frisör salong) :D
Toppen bra!


Men nu ska jag äta frulle & dra till skolan.
Puss puss ha de gött!

Kommentarer
Postat av: Amanda untz untz

Svar: Jättesent svar vännen, men tack för att du sa det! Nu har jag redan hunnit klippa mig och sådär men till nästa gång så vore det ju superbra om du kunde göra det! :D ♥

2011-05-11 @ 19:27:11
URL: http://amandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0