Mys helg <3

Hellllllllllllo <3

Har verkligen haft en supertrevlig helg i fina västerås! <3
Igår så var jag med fina älskling + familj  på släcktmiddag.
Superroligt att träffa hans underbara släckt.
Vi firade de 3 födelsedagsbarnen ;) hehe.
Och åt grillat & en massa andra godsaker och bara njöt av de fina vädret tillsammans.

I fredags så var jag och älsking på bio.
Vi såg Arthur haha superkul verkligen.
Jag som hade förväntat mig en hemsk fredag eftersom de var den 13:e.
Men den blev faktiskt superlyckad!<3

Men nu idag så har det inte hänt så mycket.
Vi har mest bara haft de lungt och mysigt<3

Men nu är jag hemma igen och de känns astråkigt...
Men men,..
Har en fullbokad veckan framför mig.
Så får allt se hur det här ska gå.

Men kram på er alla hoppas ni har de bra ! :)<3





Får äntligen dricka kaffeeeeeeeeeee <3<3<3 MY BIG LOVE!!!! <3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0