Måndag!

Efter en underbar helg hoppas jag på att den nya veckan blir minst lika bra!
Denna vecka är det fullfart.
Ska klippa en massa folk,fota,plugga,ha nationella,träna,åka moppe,gården,och vara med älskling,träffa kompisar från roden så ja en massa saker :D
Kommer nog bli toppen!

Är super glad idag för det är underbart väder!
Nu kan man äntligen bara gå i strumpbyxor & shorts & linne ute!
TOPPPPEN! :D

Idag så blir det inte så lång skoldag, slutar 14:00.
Efter det så ska jag hem och käka lite fort sen ner till gården till finaste Johanna <3
Så kommer bli lite fika & massa skit snack :D Hihi me like!

Efter det åker jag kanske in till stan för att köpa nya hårförlängningar, eller så blir det på onsdag.

Annars så blir det bara hem efter gården och dusch & sova!

Imorgon ska jag åka till norrtälje & träffa mina snyggingar Andrea,Mikaela,Lova :D <3
Kommer bli super kul.

Fast innan jag kommer kunna åka någonstans måste jag göra nationella i engelska först :(
Kommer suga..
Är inte tagga för 5 öre..
Men de löser sig nog hoppas jag! heheh..


Men nu ska jag återgå till skolarbetet!



PUSS PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0