Lång dag.

Herregud va dagen har varit lååååååååång..

I morse började jag 9:00 med nationella prov i engelska.
Allt gick åt helvete.
Skrev inte ens 200 ord som var de minsta man skulle skriva.
Skrev bara en fjärdedel.
Hade ingen koncentration alls i morse..

Efter det så hade jag super lång håltimme.
Så jag & johanna drog hem till mig en stund.

Sen ner till skolan igen & hade svenska & frisör.
Hade planerat att gå hem i mellan skolan & öppethus men det blev inte så.
Blev kvar med johanna & pontus i skolan istället :)
Super kul, snacka en jävla massa skit och bara hade de nice.

På öppethus var det helt galet mycket folk.
Gick fan inte att röra sig i byggnaden för de va så tjockt med folk.
Men stylade iaf linneas hår lite grann och så innan hoffmaestro skulle spela.

Sedan blev det att pressa sig in i byggsalen heheh..
De var sjukligt myckt folk där inne hehe..

Men jag tycker hoffmaestro var helt okej live.
Inte min smak av musik men helt okej, de va roligt iaf :)
Fotade en massa så bilder kommer upp senare!

Imorgon är det fullt ös också.
Skolan, styla mamma till 70 tals fest, gården, hem, äta,ner till festen, styla syrran, fota, åka hem, äta,sova..
Fullt upp hela månaden fram över med saker så det är helt gaaaaaaaaaaalet!

Slutade skoldagen 20:30..
Så länge har jag fan aldrig varit i skolan någonsin!!!!!

Men de ska nog lösa sig på något sätt & vis.
Kramis ha en fortsatt underbar vecka! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0