..

Hejhej..

Skön helg har det vart.
Har bara vart på landet och tagit det lungt med familjen.
Åkte dock hem och sov på nätterna, men var där ute på dagen.
Har även fått fixade naglar av fina petra<3
Så nu har jag superfina gelé naglar.

Idag har de dock vart en skit dag..
Allt har bara gått helt åt helvete..

Fan vad jag hatar idioter som gör allt för att förstöra mitt liv!
FFFFFFUCK YOU!

Imorgon ska jag på ansiktsbehandling hos mirre.
Kommer bli superskönt.
Sen på tisdag ska jag waxa benen.
Onsdag fridlufsdag med skolan.
Torsdag ska vi på frisör åka in till wella på någon föreläsning tror jag att det var.
Sedan på fredag är det egen hårvård så ska klippa mig lite och kanske färga :)

Men just nu kollar jag på solsidan, sen ska jag surkärringen sova och hoppas på att vakna upp med ett happyface imorgon.
Ha de bra. Godnatt.

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0