Förkyld!!!!



Usch usch.. Jag har blivit jätte förkyld.
Orkade inte ens gå ner till praktiken idag :(
Blir nog ingen praktik imorgon heller..
Ska dit och hämta alla papper sen ska jag hem och hämta grejor och sedan åker jag till landet.

Ska vara där tills lördag, för ska få mitt hår fixat imorgon kväll av Petra, en av grannarna där ute.
Hon ska fixa i mina keratin extensions i mitt hår :)
Kommer dock vara lite för lite hår tror jag, men ska beställa mer sen när jag får mer pengar.
Men de här får duga så länge.

Sen börjar jag ledsna på mitt " röda " hår... Jävla skit färg som bara åker ur..
Men ska imorgon köpa en svart hårfärg så färgar jag hela skiten svart på lördag tror jag.
De var det över ett år sedan jag hade hel svart.. Har saknat det!
Sen är pojkvännen jätte sugen på att se mig med helt svart hår, erftersom han har nog aldrig sett mig i svart.

Saknar mig älskade ängel som fan :(
Han kommer hit den 25:e så de är ju ett tag kvar..
Men får hålla ut.

Men nu ska jag lyssna på lite musik sedan göra mig i ordning och sova!
Natti natti på er alla!!

Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0