Sommarloooov <3

Nu är det äntligen loooooooov!
Superskönt äre.

Efter att ha sagt hejdå till alla kära vänner ovh hälsa de en nice sommar.
Så fick jag lite sällskap av Johanna i några timmar:)
Satt ute och prata i de fina vädret & åt pannkakor. Mumms mummmms..
Efter att ha lämnat henne nere på stationen träffa jag linnea :D

Vi drog hem och chillade lite ute i solen & tog en power nap! Superskönt!
Btw, så har jag fått en fin bränna så jag är fan nöjd :D Heheh..

Sedan drog vi ut till landet & åt lite gott och bara umgicks med mina föräldrar.
Myspys.

Så dagen har gått ganska fort.
Och i morgon lär de väl göra det också eftersom Linnea & jag + mina syrror ska jobba på ett bröllop.
Det är en vän till linneas mamma som ska gifta sig så vi ska ta hand om fikat osv.
Kommer nog bli supertrevlig! Är verkligen peppad nu!

Men nu ska jag göra mig i ordning och kolla lite tv.
Sen ska jag sova för att vara lagom utvilad imorgon! :)

HA DE BRA!
PUSS PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0