Sista onsdagen.



Hej hej på er alla!
Idag var de lite segt att gå upp..
Har vart ledig i en vecka så hade börjat vänja mig vid att gå upp ganska sent hihi.
Men som tur så kom jag upp i rätt tid iaf :p

I skolan hände de fan inte mycket.
Har städat frisörsalongen hela morgonen & fikade med klassen på eftermiddagen.
Så ganska chill ändå :)

Imorgon blir de mer städa sen när allt är klart får jag gå hem :D
Sen så äre ju skolavslutning på fredag så de är ju niiiiiiiiice!

Men idag så har jag & Linnéa åkt och badat igen hihi :)
Ännu en perfekt dag att bada!
Just nu så är jag färdig duschad och redo för att bara mysa i tv soffan med mammsen,
eftersom syrrorna & pappa har dragit ut till landet! (y)

Så nu ska jag kolla lite film med mamma!
Puss & kram ha de götttt! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0