Seeeeeeeeeeeeg.

Hej!
Är fan lite seg idag, trött som satan..
Men eftersom att de är lov så ´ska jag bara ta de lugnt!

Igår jobbade jag på ett bröllop.
Superkul var det. Men lite stressigt & svettigt -.-'
Men de gick jätte bra.
Fick ju 500kr för det så jag iaf nöjd ^^

Efter det drog jag & syrran & linnea och käka på sibylla sen åkte vi vidare till domarudden!
Bästa kvällsdoppet!De va supervarmt och skönt.
Badade i 2 timmar :D

Kommer nog dra & bada i dag med!
Men får se :)

Nu ska jag iaf upp & äta frukost & dricka kaffe innan jag somnar igen xD

Puss&kram ha de gött!!!!!!!!!!!!!!!!!




Saknar mig älskade! Men åker till han på onsdag :)<3333
Men känns som en evighet tills dess :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0