Pain..

God kväll! :)

Har nyss rensat garderoben, så nu är allt gammal & fult utkastat eller undanplockat.
Och allt nytt och fint vikt på sin plats :)

Har fått hem kläderna från H&M idag :)
Blev supernöjd.
Var lite rädd att vissa saker skulle vara skit fula eller något sånt.
Men de var bara 2 av 13 varor som jag blev lite missnöjd med.
Men om man har beställt från rean så är det som de är haha ^^
De duger iaf, känner inte att jag ahr slösat pengarna på en massa skit iaf :)

Men jag tror faktiskt jag ska sova snart.
Mår inte så bra idag..
Har vart illamående nästan hela dagen och har ont sen jag halkade ner för en 4 meters betongtrappa..
Får se om de blir några fina blåmärken..
Men jag får nästan aldrig det så får väl se.
Om jag hade lätt för att få de då hade jag sätt ut som om jag har blivit brutalt misshandlad.. :s
För har ont längsmed hela vänstersida..
Och har börjat få ont i ryggen också. :(

Jaja, ha de gött!
GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0