Ja, tur kan man säga.

Hej hej på er alla!
Vad händer???!!! haha!
Själv så är jag ju hos älskling i västerås :)
Idag så har vi inte gjort så mycket förutom att ha spelat kort & gått en promenad till djäkneberget där vi hittade...








Massor av smååå grodor :D
Hahah skitmuppiga, dom ha svans hehehe :)






Och mitt upp i allt grodletandet så hittade jag en fyrklöver! :D
TUR PÅ MIG :D
Första gången i mitt liv jag har hittat en fyrklöver!
Det känns iaf jääävligt bra haha :D

Men nu ska jag spela lite spel & ha lite söndags slö mys med älskling!
HA DE GÖTT!! KRAMIS :)

Kommentarer
Postat av: Julia

ååå du tar så fina bilder!! lyllos dig som hittade ett fyrklöver!



sv: ja morotskaka är det bästa jag vet! du får komma hit och äta lite ! puss pårey!

2011-06-28 @ 17:12:08
URL: http://enlias.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack julia :D

Ja men inte fan gav den mig lycka.. Snarare tvärt om..



Hihihi ja gärna :D puss!

2011-06-28 @ 20:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0