I Hate Those Days, Where Everything Seems to Go Wrong.

Hej hopp gummi snopp.

Jag tror jag börjar bli förkyld..
Har ont i halsen och nyser hela tiden och känner mig bara trött i hela kroppen.
Igår kväll gick inget som de skulle..
Känns inte så jävla kul.
Och fick extrem huvudvärk och den varar än så länge.. :(
Inte kul..

Men jaja nu ska jag sluta deppa :p
Längtar iaf som en galning tills FREEEEEEEDAG!
Inte för att de är midsommar utan för att jag ska till min älskade Simon :D
Ska fira halva dagen med familjen + släckt + vänner i vaxholm.
Sedan åker jag med D och hennes kille till västerås :D
Och där ska jag fortsätta fira midsommarkvällen :)

Men idag så händer de inte mycket.
Jag ska fortsätta tvätta lite, sen ska jag ta mig en uppfriskande dusch.
Och möjligtvis att jag drar till gården en stund också :)
Jag är jätte sugen på jordgubbaaaaaaaaar!!!!



HA DE GÖTT! PUSS :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0