Förevigt minnas..

Hej.
Jag har inte haft en rolig natt..
Har inte kunnat sova.
Jag har legat och funderat så mycket så min hjärna snart sprängs i bitar.
Idag så lämnar jag min ängel och åker hem.


En sak hände igår som har fått min hjärna att börja tänka och fått mitt hjärta att  vilja sluta slå.
Jag är en person som har lätt att bry mig om folk, vilja ta hand om dem när de har svårt..
Jag bryr mig väldigt mycket om folk jag inte alltid känner.
Jag kan se på dom när dom inte mår bra.
Och de känns i mitt hjärta..
Jag vill bara säga en sak,

"Gumman du är stark, de finns många nära och kära som finns för dig. Vi alla beklagar sorgen.. Din mor kommer alltid finnas i ditt hjärta. Och hon kommer vaka över dig från himelens höjder."

Vila i frid.

Jag vet själv hur de känns när de är svårt.
Inte i samma sits som dig, men liknande.
Jag har vart med om mycket hemska saker i mina dagar..
Och jag vill bara tacka alla mina nära och kära som finns här för mig.
Ni alla är guld värda!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0