Sista dagen.

Söndag.. En seg söndag. Precis så som de brukar. Vaknade, gick upp, gjorde mig i ordning och åkte ut till landet med storesyrran. Så vi har bara umgåts med mamma & pappa idag. Rensat lite ogräs,fikat och snackat skit.

Imorgon börjar jag jobba på Gula markiserna (en salong) känner mig supernervös. Jag brukar vilja ha koll och ordning på vad jag ska göra och sådära, men just nu vet jag ingenting. De löser sig nog där på plats imorgon. Men de känns lite konstigt. Mitt första sommar jobb, och vill inte sabba något eller att något ska gå fel.

Idag är jag inte riktigt på humör.. Eller de har jag inte vart de senaste veckorna heller. Allt har bara vänts upp och ner.. Det är kaos. Försöker göra det bästa av situationerna men de blir alltid tvärtom.. Det blir nog bra tids nog. Men känns lite jobbigt för tillfället med allt bara.

Men nu ska jag bara ligga i min säng & fixa lite bilder och bara fokusera på det ett tag. Och försöka komma i säng i tid idag så jag slipper vara helt död imorgon.

Kramis,
Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0