I hope.



Fredag nu igen.
Ska vara hemma i helgen och Plugga..Plugga..Plugga..
Suger verkligen men de måste göras.

Färgade håret igår med,
så som ni ser på bilden.

Har innan ist för det brand orange så hade jag mörkrött.
Blekte och färgade igår.
Men den färgen jag använde var den dåligaste ever.
Så kommer nog färga om håret senare. Men inte för än nästa månad för har inga pengar just nu :(
Dom pengarna jag har ska jag använda till att fira årsdagen med älskling<3<3<3<3
Så kan bli lite svårt annars..

Men men, det är ingen brådska med färning.
För mitt hår behöver verkligen vila nu ett tag.
Eftersom belkningen slet ganska mycket på håret.



Jag ska snart försöka plugga lite.
Men känner verkligen mig inte alls på humör.
Förstår inte vart mitt humör tagit vägen..
De senaste månaderna har allt bara varit helt upp och ner.
Sover dåligt,äter dåligt, allt är tråkigt, inte mycket glädjer mig för tillfället.
Förstår inte varför..
Det ända som går hyffsat bra just nu är träningen skönt nog.
Resten känns de bara som om de håller på att fallasamman...

Jag försöker ta tag i saker men orkar verkligen inte.
Tiden har bara stannat upp känns de som.
De händer liksom inget alls.
Och isåfall de som händer är inte ens kul.

Vet inte hur jag ska ta mig ur det här.
Jag försöker om och om igen..
Men de hjälper inte..

Hoppas bara allt vänderom snart och allt blir bra igen..

Jag vill ha vår.
Så man kan ta långa promenader ute i värmen och bara rensa hjärnan.
Nu är det fan för kallt ute för att ens kunna tänka..

Jajaja, Hoppas ni alla fina människor får en bra helg!

 Stor kram // Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0