TjooooHeejjjjj



Hej hej!! :D

De har varit en sjukt skön söndag!
Vaknade vid halv 10 tiden idag, gick upp och åt frukost, kollade lite tv och gjode mig i ordning.
Åkte sedan ut till landet med pappa och syster och skotta lite snö!
Har skottat så mycket så de känns som om jag haft ett riktigt tufft gympass!
De är ju bra :)
Träning är ju aldrig fel, ska nog dra mig ner en stund i morgon och gyma lite.
Fast måste först till sjukhuset och hälsa på lillasyster som har blivit skit dålig.
Har legat inne sen i torsdags och de verkar inte bli bättre heller :/

De är alla hjärtans dag i morgon..
De kommer inte bli så mycket " firande " skit tråkigt :/
Eftersom älskling inte är här.. Och halva familjen är inte hemma.
Så de lär ju suga kuk.
Men men.. Sånt är livet.

Har iaf haft en ganska lugn helg.
Pluggat klart en massa rester jag haft.
Toppen skönt att ha blivit klar med dom.

Men nu ska jag göra mig i ordning och krypa ner i sängen med en kopp varm choklad och kolla på wallander !

Hoppas ni alla haft en bra helg, kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0