Sömnbrist..

Oj oj oj säger jag bara.
De har varit en knasig natt.
Gick och la mig vid kl 10.
Somnade inte för än vid halv 12.
Vaknade sedan vid kl 2 och hade sjukt svårt att somna om.
Sedan hör jag ett jävla bankande och ett ljud som låter som om någon slår skit hårt på metall.
Kollar på mobil klockan som visar 03:46, trode jag drömde allt..
Vänder mig om och lägger mig till rätta..
Sen hör jag bankandet igen , och märker att de kommer utefrån gården.
Att det är porten någon försöker ta sönder, skriker på pappa men får inget svar.
Springer upp och väcker pappa och skriker att de är någon som försöker bryta sig in i vårt trapphus.
Pappa springer ut i trapphuset och skriker, då hör jag hur glaskrossas och faller till backen med ett jävla ljud.
Tar mobilen och ringer 112 och de koplar mig vidare till polisen.
Får panik och försöker förlara vad som har hänt medans jag ser att pappa tar på sig kläder och springer ut efter idioten.
Grannarna vaknar och springer efter pappa.

Herregud vilken natt/morgon.
Kunde inte somna om sedan heller efter pratet med polisen och mm.
Så de blev inte så mycket sömn i natt nej..

De vet inte vem det var eller hittar några bevis som kan stärka vem de skulle kunna vara eftersom ingen såg " personen ".

Kan bara säga en sak, det är fan inte kul att vakna upp sådär.
Fy fan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0