Onsdag.

Idag följde jag med kära lillasyster till sjukhuset.
Hon opererade bort sina halsmandlar idag.
Så jag var med som lite stöd.

Så har spenderat en massa tid idag på sjukhuset med lillasyster och pappa.
Operationen gick jätte bra, skönt nog.
Var en aning nervös för henne.
Har själv gjort samma operation men de var ungefär 10 år sedan så de var ett tag sen dess.
Men det gick också bra, och minns inte så mycket ifrån det men var ändå nervös.
Hon går dock på en massa starka mediciner men de är ju för att lindra smärtan i halsen såklart.
Så de kan ju behövas en del starka mediciner till det.

Just nu ligger jag här i sängen och segar.
Och saknar min älskade Simon som fan..
Önska jag bara kunde få vara hos honom nu :(
Men de går inte..
Kommer nog dröjja en jävla lång tid tills vi ses igen :(
Och de suger så jääääävla hårt!
Men sånt är livet när man är fattig..

Jag ska om ca 1 timme kolla lite film med syrran.
Sedan blir det nog att sova lite.
Är sjukligt trött av att ha suttit på ett sjukhus hela dagen.
Jag hatar sjukhus luft och lukten, de är vansinnigt äckligt bara.
Usch usch!

Jaja, bloggar mer imorgon.
Kram & Godnatt!



Och ett stort tack till min älskade Simon, i love you <3<3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: frida paavilainen

jag då som fick sjukhus luft i munnen ! XD <3

Men tack för du fanns som stöd . De blev inte film

men vi får ta de sen . Pussar

2011-02-10 @ 08:07:58
URL: http://livetenligtffrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0