Nu äre dags igen.



Har verkligen ledsnat på mitt hår.
Nu jävlar ska jag fan färga om det.
Har börjat fundera på att bli blond till i sommar.

Men vetefan hur det blir.
Just nu är mitt hår typ orange.
Ganska skön färg ändå men har ledsnat på det.

Från början skulle ju de bli rött.
Men färgen jag använde sög skit.
Fast kan bero på att den va jävligt billig också och ett skit märke.

Men har bestämmt mig för att testa Syoss nya färger.
De verkar spännande.
Har bara pratat med en så länge som testat och de verkar vara helt okej.
Men de beror ju på från hår till hår också.

Men tycker faktiskt det är värt ett försök.


Så jag har betsämmt mig för att köpa Intense Red & Black.
Röd ska jag ha där jag nu har orange, sedan svart lägger jag i lite i underhåret och slingor i luggen.
Och den här gången blir det nog starka slingor i luggen så de syns ordentligt.

Just nu syns dom bara när jag sätter upp luggen, lite tråkigt.
Men de blir samtidigt en snygg effekt.

Ska nog även bleka hårförlängningarna och färga de lite röda de med så jag kan använda de med.
Men ska köpa en anna slags blekning till som jag brukar använda som fungerar ganska bra.


Frozen pearl blond köper jag också, fast ska inte använda den ännu, den får stå i ett skåp i mitt rum och vänta ett tag.
Kanske tar fram den senare i vår och testar.
Annars blir de i sommar.


Önska mig lycka till!? :)
Haha , kramis!

Kommentarer
Postat av: Linnea J

Hahaha asså jossan du och färga :P <33

2011-02-22 @ 17:36:50
Postat av: Josefin Paavilainen

hahahahah :D <33

2011-02-22 @ 18:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0