Måndag, första dagen på lovet!



Första dagen på lovet.
Kunde gärna fått vara en lite bätte start..
Saknar ihjäl mig efter älskling :(
Hoppas han kan komma hit och rädda mitt lov snart :(

Bläää...

Men jaja, ska ner till gården och prata med härliga Johanna och några små söta vänner! :)
Kommer nog bli ganska mys.
Jag ska börja måla på en tavla som jag sta ställa ut tillsammans med mian bilder i april!
Datum och mer information kommer!

Längtar som fan iaf, de ska bli riktigt kul att få ställa ut lite bilder igen!
De va länge sedan.
Har haft en ganska dålig period ett tag nu så har inte alls fotat så mycket som jag brukar..
Men kan bero på att jag är lat och de är skit trist väder, but who know.

Ja just fan, känner mig duktig faktiskt.
Blev klar med min engelska frisör "uppsatts" igår.
Tog ett par timmar men blev klar iaf!
Uppgiften gick ut på att plocka fram ett par olika sorters frisyrer och skriva om de på engelska.
De va ändå ganska kul när man väl satt igång.
Men vetefan hur engelska språket blev xD
Tror jag får -G haha..
Körde de mesta av texten genom google översättar saken, och den suger ju hahaha xD
Men what ever, har iaf slutfört uppgiften och jag är nöjd!

Men ha de bra nu alla fina människor!
Om de är någon som har lust att ses på lovet så hör av er!

Kramisar!


Btw, Syoss färgen har väl hållt sig ganska bra i håret än så länge!
De är rött fortfarande iaf hahah!

Men är nog inte riktigt klar ännu, men vet inte. Har planerat att lägga in ännu mer svarta slingor.
Har svart underhår, och lite slingor i luggen.
Men funderar på att köra lite på de övre håret med, men vet inte riktigt ännu.



Hade något liknande för några år sedan. ( bilden ovanför är tagen då jag hade så, men syns inte så mycket)
Rött hår med ganska stora tjocka svarta slingor.
Sjukt snyggt vare!
Men hade gjort de hos frissan då, men ska nog försöka göra de något liknande själv, men får se.
Ska tänka på saken ett tag till tror jag! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0