Lördag 12:e Februari.

Idag kommer de inte hända något speciellt.
Känns som om de redan är söndag..
Ska bara vara hemma och plugga.

Jag ska försöka skriva klart en novell som jag börjat på.
Och läsa lite från svenska boken som heter " Hanteringen av odöda".
Jävligt spännande bok, som utspelar sig på 2002 i Stockholm.
Den är bra än så länge :) Har ungefär läst en 3:e del av boken.

Saknar lillasyster lite grann.. Hon ligger fortfarande på sjukhuset.
Mamma åker dit idag och byter plasts med pappa.
Stackarn har inte fått sova något på typ 3 dagar :(
Och lillasyster har så ont :(
Inte okej..
Men hoppas de vänder snart.
Men blir bara lite irreterad på alla jävla doktorer som inte ens kan hitta vad som är fel på henne!
Seriöst, de var inget ovanligt sa dom, men ändå så kan dom inte förklara vad det är? :S
Åhh, dumskallar -.-

Hoppas bara att hon får komma hem snart!

Men hoppas ni alla mina kära vänner får en fin lördag, kramis!!



Kat Von. D har det finaste håret någonsin!
Älskar färgen,längden,formen.. ALLT!

Någon gång ska fan mitt hår också vara sådär jävla snyggt!
För tillfället är mitt hår orange med svart underhår, ganska snyggt.
Men funderar på att till våren att bleka håret och bli blondie igen.
En stund iaf.
Har lite planer om att lägga i lite turkos färg i de blonda och svart, de kommer bli sjukt snyggt tror jag!
Men just nu får håret vila lite!

Jag är galen i att färga hår, de är min drog haha xD
Knasfia jag är xD

Haha , men ha de bra, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0