Helgen hos älskling <3<3<3<3



Jag har haft en supertrevlig helg i västerås hos min älskade.
Vi har tagit det lugnt, kollat film, spelat tv spel som jag visst äger på! haha ;)
Kul som fan iallafall :)

Var nere på Caféet som vi fikade på första gången vi träffades.
Tog en sallad var och satt där och snackade och hade de mys :)

Jag kan fortfarande inte riktigt förstå att de redan gått ett helt år!
Ett helt underbart år med min älskade Simon!! <3<3<3<3
Älskar denna underbara människa mer än något annat på denna jord.
Klarar mig verkligen inte utan honom vid min sida <3<3<3<3



Lekte lite med kameran hemma hos älskling :)
Och testade lite nya saker, kul kul :)
Tycker faktiskt bilden blev väldigt bra faktiskt.

Men hoppas att alla ni gulliga människor också haft en bra helg! :)
Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaam !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0