Godnatt!

En av de snyggaste tjejerna på denna jord är fan Kat Von D.
Jag är inte bi eller lesbisk, men hon är ett sjukt fint utseende,
och det vet jag att jag inte är ensam att tycka!




Idag har de varit ännu en seg dag.
Syrran får fortfarande inte komma hem..
Men nu har mamma och pappa bytits av inne på sjukhuset så nu är pappa hemma igen.

Men idag har jag städat och pluggat.
Sedan bara tagit de lugnt.

De har nog varit en av de segaste lördagarna på länge..
Sen börjar jag bli ganska trött nu så ska faktiskt sova hade jag tänkt.
Kanske att jag fortsätter att läsa lite från boken som jag börjat läsa om jag orkar.
Annars kommer jag nog somna på sturt.

Men ha de bra allihopa, kram.
NATTI NATTI!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0