Dregen!!


Tv programmet " Rum för en stjärna " är fan bra, eller jo de programmet då dregen var med.
Älskar det rummet som de fixade "åt honom " :)
Sjuuukt snyggt.

För er som såg progremmet lär förstå vad jag menar iaf :)



De var snyggt inredning tycker jag.
Alla färger och alla möbler.
Skit snyggt!
Duschen var typ otrolig för fan!
Skulle bara önska att jag var rik och kunde köpa hela skiten och flytta in!!
Men de är en dröm som aldrig kommer gå i uppfyllelse xD hahaha..
Men what ever.
Gillar ideén med tapeten med fotografiet på gregen som de satt upp i taket!
As coolt.
Men hade varit jobbigt om han inte hade gillat bilden själv haha.
Men han verkade iaf göra det? eller? :)


Jaja, de har varit en tuff dag.
Jävligt seg.
Har kommit fram till att hoppa av matten också.
För orkar verkligen inte med den längre :/

Men men, de löser sig.
Nu ska jag snart se 2 ½ män, sen blir det att sova.
Det ska bli skönt!

Natti natti på er alla, kram :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0