Dagens:

Dagens goda gärning!
Tröstat en liten gråtande pojke.

Pojken är min granne.
Han satt ute på golvet i trapphuset utanför hans dörr.

Kände att jag bara inte kunde strunta i honom.
Så var bara tvungen att fråga hur han mådde.
Satt mig brevid honom och pratade lite och tröstade han tills hans mamma kom ut i trapphuset.




Denna bild passade ganska bra in på händelsen tycker jag.
Fast förknippar denna bild med min Farmor ganska mycket. (hon är död)
Men när hon levde så hade hon ett gäng tavlor med gråtande barn.
Har ingen aning varför.
Men en av dom var motivet som är på denna bild.

Jag undrade vart dem tavlorna tog vägen, för kan inte minnas att någon av mina fastrar har dem.
För pappa har dom granterat inte..
Knasigt..

Denna bild väcker bara en massa gamla minnen från den tiden hon och farfar levde.
Vila i frid <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0