Solen värmer, underbar dag, allt är bara gött! :)

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅh underbar skoldag de har varit idag! :)
Egen hårvård hela dagen. Så har fått mitt hår stylat av underbara suzan! <3 Har en super fin uppsättning. Bild kommer upp senare. Så hela dagen har vi bara sminkat & stylat varandra och haft de gött :D Som en liten fin avslutning och start på lovet så har vi haft en super mysig fika ute i solen med lite glass och andra godsaker. Jag var jävligt osäker när jag började i en klass med mest tjejer och en kille hur fan det skulle gå. Men idag så har jag insätt att de här valet är fan det rätta. Är super glad att jag fått lära känna alla fina tjejer & richard <3 Underbart att lovet har fått en så bra start :)
Men nu sitter jag och väntar på att min snygging linnea sak komma hit så kanske vi ska fika lite sedan så är det dags att förbereda in för utställningen imorgon! Finns så mycket att göra asså. Börjar bli smått stressad bara. Men det löser sig! :) Ha det gött nu allihopa! :D MASSA KRAMAR! :)
Åker till min älskade ängel på tisdag och när jag kommer hem vet jag ej.
Längtar verkligen. Har inte träffat min snygging på super länge :(
puss puss<3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0