Samarbetsdag.

Idag så har min klass (vi frisörer) & en annan klass (hudvårds tjejerna) haft en liten samarbetsdag.
Jätte skönt faktiskt.
I morse så tvättade jag lillis hår & styla de lite grann.
Sedan på eftermiddagen fick jag massage & ansiksbihandling & färgade ögonfransar& ögonbryn.
 & fick även ögonbrynen noppade & formade :) Jätte skönt!

Efter skolan så drog jag & Mirre ner till gården för att bli intervjuvade av "kanalen tidningen".
Det gick super bra.
Stannade en stund sen och planerade lite inför utsällningen med Johanna ( fritidsledare på bergagården )


(Kan vara svårt att läsa vad som står på bilden, men det är datum & så för utställningen, så skrev det här nedanför också! :) )

Utsällningen är på The Ghetto Gallery, Storängsvägen 15b Åkersberga!
LÖRDAG 16:E APRIL 12:00 - 19:00
SÖNDAG 17:E APRIL 12:00 - 16:00

Så kom jätte gärna & kolla på mina bilder :)


Kramisar på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0