Påskafton<3

Super lyckad dag, jag är så glad :D
I morse så klippte & färgade jag Marinas hår.
Sedan så har jag & älskling bara chillat ute på ballkongen & spelat kort :)
Myspys!!
Sedan blev det påskmiddag hos Simpas farmor :D
Jätte trevligt verkligen.
Massa snack & skratt så som de ska va :)
Jag & älskling cyklade också.
Inte på världens vanligaste cykel...
Utan en....

TAMDEMCYKEL :D
De va så roligt & läskig på samma gång så jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta hahahah.
Men de va verkligen kul de fan hahahah :)
Men nu är vi hemma igen & har nyss varit uten en sväng med hunden jag & marina & bernt :)
Stort tack till alla som har underhållt mig denna dag haha :)
Kramisar & glad påsk! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0