Onsdags mys med älskling!

Good dag på er alla!:)
Idag har det hänt jävlans mycket saker.
Första stopp blev så klart apoteket.
I morse så insåg jag att mina "stressprickar" hade blivit mycket värre..
Så idag så gick jag & älskling ner på stan och handlade lite salvor till mig..
Så hoppas på att de blir bättre annars blir det sjukan när jag kommer hem.
Sedan gick vi runt på stan för att leta jeans åt honom.
Hitta ett super bra par så nu är han nöjd :D
Hihi sen vare ju min tur att kolla lite på rean ;D
På New Yorker så köpte jag en ring som är en liten vit systemkamera :D Fett söt!
En sådan ring fast en vit & guld köpte jag :D
Så jävla fin asså!
Köpte även ett par ljus/mörkgrå strumpbyxor med blommor på.
Bikbok köpte jag en grön klänning, svart t-shirt, ett vitt linne med svarta prickar :D
Sist men inte minst på lindex var de super rea på underkläder så köpte 2 par trosor för 30 kr haha :D
Sedan tog vi en fika så klart på....
Espresso house :D
Åt en god kykling och mozzarella macka & drack "this water" med lime smak.
Super smarrigt, det förtjänade jag & älskling efter en sådan här shopping runda haha :D
Men nu så ska jag fota älskling när han dampar på tv spelet hahahha..
PUSS & KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0