MY BOY LILLIPOP! <3

My boy Lollipop, you made my heart go giddy up.
You are as sweet as candy, you're my sugar dandy.
Ha, ho my boy Lollipop,
Never ever leave me,
Because it would grieve me,
My heart told me so,
I love ya, I love ya, I love ya so,
That I want ya to know,
I need ya, I need ya, I need ya so,
And I'll never let you go,
My boy Lollipop,
You make my heart go giddy up,
You set my world on fire, you are my one desire,
My boy Lollipop, my boy Lollipop.




Saknar min Simon :(
Jag kommer åka till västerås v 16.. Det är jätte långt kvar & det suger verkligen. Hoppas bara på att dagarna flyger iväg för orkar snart inte mer !!! :O Blir galen..

Idag ska jag & lillesyrran vara hemma och chilla med en varsin kompis & bara ta det lugnt tror jag. Det blir nog super bra tror jag! Ska nog röra lite på dö köttet också tror jag, ska nog iaf ta en kvällsprommenad om de inte blåser för jävla mycket.
Men a en super bra helg nu alla fina människor!

& lycka till på spelningen ikväll älskling!!! <3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0