Helgen <3

Oj oj oj, har hur mycket som helst att skriva hahah. Men börjar med i fredags då :D

Fredags så var det ju sista skoldagen innan lov. Så självklart så hade vi egen hårvård :D
Super nice.



Så såg mitt hår ut efters snus hade stylat mig :D
Super nöjd verkligen !
Efterskolan var det dags att dra fram moppen.
Har nästan aldrig kört moppe, men helvete den här helgen har det bölivit mycket körande :D
Är fan bra på att köra ju, så nu har man blivit stämplad som fartdåre hehhe :D

På kvällen i fredags så började vi fixa in för utsällningen så flyttade över alla tavlor & bilder m.m. till the ghetto gallery.
Det gick jätte bra och blev kanon snyggt alltihopa :D
Gick hem sen och softa framför tv:n med lillesyrran & linnea <3

Lördag!
Upp tidigt på morgonen för att locka håret hehe.
De blev super snyggt som tur var ;D

Syrran & jag drog ner med moppen till galleriet och stod där hela dagen.
Pratade med folk, sålde vyrkort som jag tagit och en massa annat kul :)
Blev verkligen en lyckad utsällning :D

Sen var det dags för middag, sog moppen till donken med Fredrik :) ( En ny vän som vi lärde känna på utsällningen) :)

Sen så klart jobbar chrille en gammal barndomsvän till mig & syrran så han stog och flumma lite med oss hehehe.


Eftersom vi är vip´s så fick vi blommor på brickan ;) hahahah ! :D

Efter det så drog vi hela bunten hem till oss och bara kollade tv & snacka en massa skit :D
Super trevligt var det :D



Söndags utsällningen blev minst lika bra som i lördags! :)
Super kul hihi.

Senare på eftermiddagen bestämde vi oss för att sätta oss vid kanalen och chilla lite :)
Blev riktigt lyckad kväll ! Otroligt underbara människor & en massa flumm hahah :D
Den helgen kommer finnas i mitt minne så länge jag lever.


Stort underbart tack till alla fina människor som har funnits i min närhet denna helg!
PUSS & KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0