Fredag igen! :D

Tjeeeeeeeeeena!
Sitter här hemma och segar lite.
Har nyss ätit tacos paj till lunch.
Har haft en super kort skoldag, jätte skönt!

I morse hade jag bara musik & frisör sen slutade vi 10.45 ;)
Sen hämta jag ut mina grejer som jag beställt från INZO.

Har beställt : Färgskål,2 färgpenslar,borste,handsprit,glansspray,klippkappa,kam,handdukar de var de tror jag :) Hihi.
Men känns nice med lite nya små saker.

Men senare idag blir det inte lika kul...
SKA TILL TANDLÄKAREN IDAG IGEN! :(
Var där igår, och de visa sig att jag tydligen har hål i 3 tänder :(
Första gången jag sla laga någonsin..
Känns lute pirrigt.
Hatar när folk pillar & håller på i mitt ansikte, och munnen är ju fan ännu värre :(





Efter äckliga tandläkaren så åker jag ut tll landet med familjen.
Vetefan vad som mer händer i helgen.
Men antar att bara ta det lugnt & njuta av solen.

BTW, har köpt nya skor. Två par små tygskor i röd & turkos & ett par nya motionsskor.
Så ska väl ut & traska med mamma i helgen.

KRAMIS, HA EN BRA HELG! <3

Kommentarer
Postat av: Josse

Jag har medkänsla för dig.. Tandläkare är ÄCKLIGA

2011-05-02 @ 18:47:41
URL: http://krissituation.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0