2011-04-03

 

Ge mig vår. Vill ha sol. Vill ha värme.
Vill kunna sitta ute i solen och bara chilla.

Har haft en fin helg.
Fredags var jag på landet med mamma & pappa & storasyster.
Spelade spel och skratta en jävla massa och bara hade lite fredags mys.
Igår så åkte jag hem för att vara med några söta små vänner.
Linnéa,Johanna,Vickan kom och hälsa på hos mig.
Vi satt bara och snacka skit drack & åt gott och bara chillade framför tv:n.

Imorgon är det skolan. Sen ska jag till gården och bli intervjuvad av en lokal tidning för utställningen denna månad :) Känns lite pirrigt och läskigt mend de kommer nog gå jätte bra :) Haha.

Men nu ska jag kolla lite på tv & koppla av. Har sjukt ont i magen. Har börjat få magkararren tillbaka igen.. Skit jobbigt. Får inte dricka kaffe eller äta kryddiga saker så de suger ganska hårt :(


Kramis på er alla! Ha en trevlig fortsatt söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0